nedjelja, 24. kolovoza 2014.

Fashion: Što je novo u mom ormaru...

Dragi moji,

Za danas sam vam spremila mali fashion report.
Sve što ću vam predstaviti kupljeno je po vrlo povoljnim cijenama, a ima ponešto i iz kućne radinosti pa zato krenimo! :)


Posjetila sam Terranova Outlet u Osijeku i kupila tri prekrasne košuljice.

Prva košuljica je na sitne bijele i plave kvadratiće. Osim preslatkih smeđih gumbića, na ovratniku ima detalj od bijelih i rozih linija. 

Košulja je strukiranog kroja, ali nije skroz uz tijelo. Materijal je 100% pamuk i iznimno je ugodna za nositi.
Cijena je prava sitnica - 30kn!





Ova košulja je nešto šireg kroja od prve, za moj ukus čak malo i preširoka pa sam je do sad nosila zavezanu. Imala sam malo problema uhvatiti pravu boju fotoaparatom, tako da je realna boja prikazana na desnoj fotografiji.
Košulja je također 100% pamuk, ali je materijal ipak malo drukčiji od prve košulje i iznimno se teško glača.
Zapravo, glačanje je prava noćna mora -.- .
Nosit ću je, ali vjerojatno ne tako često kao druge dvije.
Cijena je bila 50kn.




Ovo mi je nadraža košulja koju sam ikad imala! :)
Tkanina je jako ugodna za nositi, malo je rastezljiva (za razliku od druge dvije košulje), prati liniju tijela, a dizajn je pun pogodak!
Kao i druge dvije košulje, može se skroz zakopčati oko vrata, ali ono što je najbolje od svega rukavi se mogu podvrnuti i zakačiti (fotografija 3).
Cijena ne može biti bolja - 30kn.




Sljedeće dvije stvari su iz kućne radinosti.
Sašila mi ih je mama, a tkanine sam kupila u Vinkovcima u trgovini (kojoj ne znam ime :D ) koja se nalazi prekoputa trgovačkog centra Capitol (točno prekoputa DM-a).
Cijena tkanina je 50kn/m.

Boja haljine jeste tako intenzivno roza, ali nije neon kao na fotografiji.
Haljina je rađena po uzoru na ovu haljinu koju sam našla na netu.
Oko struka je peplum iznad kojeg se nalaze tri mala proreza.
Ako imate nekoga tko zna šiti, ovakva haljina će vas koštati oko 70kn (50kn tkanina, cca 5kn konac, cca 15kn patent). :)



Druga stvarčica je cvjetna suknja.
Suknja je šireg kroja s crnim pojasom od gume.
Materijal je malo čvršći pa nije lepršava već stoji upravo tako kakva je i na fotografiji.
Nazad je malo duža jer odskoči, je l'? hihihi :)


Obzirom da nam se bliže hladniji dani, kupila sam si vesticu u Kik-u.
Vesta je iz najnovijeg kataloga, a možete je pronaći na odjelu za djecu/tinejdžere (hmm, da :) ).
Za moju 'visinu' od 160cm odgovarala je veličina 158/164.
Vesta je 100% akril, jako je topla i mekana.
Boja je odlična za kombiniranje i s jednobojnim stvarima i s raznim printevima.
Kroj je malo dulji, pa tako od nazad taman pokrije guzu. ;)
Cijena je 59.90kn.




Od obuće, kupila sam sandale u Deichmannu po cijeni od 149kn (link).
Jako su udobne jer je materijal mekan, poput brušene kože.
U njima možete bez problema izdržati cijeli dan jer je visina štikle 8cm.
Jako mi se sviđaju ovi tanki remenčići, ali mi nekako sandale ljepše izgledaju na traperice nego na haljinu.
Možda zato što nisam navikla imati crnu obuću na sebi, ovo su mi prve crne sandale (čudno zar ne? :)  ).
Inače kupujem boja kože ili bijele...



 I za kraj, ogrlica koju sam kupila preko Facebook-a.
Profil se zove Robica Bubica, a možete ju naći i na mojekrpice.hr (link).
Nadam se da na fotografiji možete vidjeti koliko je ogrlica prekrasna, a boje su takve da je nosiva na milijun kombinacija.
Cijena je 45kn.
Također, savjetujem vam da prije nošenja ogrlicu premažete bezbojnim lakom za nokte jer jeftina bižuterija ostavlja zelena tragove na koži.



To bi bilo to od mene.
Sviđaju li vam se ovakvi postovi?
Jeste li već krenule u jesenji shopping ili još uvijek uživate u ljetnim krpicama?

Jesen nikako nije moje godišnje doba, ali ako ništa drugo veselim se novom shoppingu :))

Do čitanja,
Jelena :*

Broj komentara: 8:

  1. Roza neon haljina je savršenaaa :D Svaka čast mami, prekrasna je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :)) Mama se malo pomučila, ali je odlično ispala.

      Izbriši
  2. Baš su ti super stvarčice, i sama volim nositi košulje. :)
    I blog ti je presladak, jako mi se svođa. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa na komplimentu :)) košuljice su i meni postale omiljene u zadnje vrijeme, tako da će se u idućem new in postu sigurno naći još koja ;)

      Izbriši
  3. Jako lijepe stvari, a ova roza haljinica mi je wooow :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Veliki sam fan košuljica, a ove tvoje su predobre :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) odlicne su kvalitete i super udobne za nositi na ovo 'ksieygjekbmzsai' vrijeme :D

      Izbriši